haish ! asal la aku sakit pale lak nih !! tak suke laa ! haiya .. hmm , mybe cz aku mandy ujan tadi kodd time balek skola , uncle bas tu lembab giler nak mati dtg amek aku haa .. >_<
idiot betul , abes basah baju aku time naek bus , then kne aircond . bapak sejuk siaa ! hahahaha
da la arini aku dmm then kne ujan lak tu ,, so skg aku tga sakit kepale .. hahahahaha ! :D
rase cm nk hantokk2 je kple ni kat dinding tu ha . hahaha xD
Friday, March 11, 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment